Oljesticka Audi / VW / Skoda / SEAT original
Saknas
Saknas
Original bilspecifik oljesticka för Audi / Volkswagen / Skoda / SEAT med motortyper 1.8/2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.7/3.0 TDI, 3.2 FSI eller 4.2l (Audi S5). Passar för bilar utrustade med kammare för oljesticka och ersätter tidigare sticka eller eventuell plugg för bilar levererade utan fysisk oljesticka.
EGENSKAPER
- Ersätter bilens befintliga oljesticka eller plugg.
- Innehåller originaldelar.
- Enkel installation.
PASSAR FÖLJANDE FORDON
- Audi / Volkswagen / Skoda / Seat
KRÄVER FÖLJANDE
- Kammare för mätning av oljenivå (befintlig sticka eller plugg)
NOTERA!
- Passar ej 1.8
- Passar ej 2.0 TDI med motorkod: CJCB / CAGA / CAHA/ CJCA / CGLC / CGLB
- Passar ej 1.8/2.0 TFSI med motorkod: CDHA / CDHB / CDNB / CDNC / CABB / CJEB / DAXB
- Passar ej 2.7/3.0 TDI med motorkod: CSWB / CRCA / CRTE / CVUB
- Passar ej S5 (4.2l) med motorkod: CAUA
- Oljesticka varierar för motortyper, säkerställ att rätt motortyp väljs vid beställning samt att oljenivån motsvarar nivån på servicesticka (T40178).
LEVERANS
- Original oljesticka för Audi / VW / Skoda / SEAT
Boka installation
Vill du hellre att en professionell verkstad monterar & kodar detta kit i din bil?
Boka tid i vår verkstad i Karlstad genom att kontakta oss med din förfrågan.
I mån av tillgång ingår fri lånebil (ej drivmedel) under installationen.
Vid krav på lånebil, vänligen ange detta i er bokningsförfrågan.
Restider till Karlstad från;
- Göteborg - 3h
- Stockholm - 3h 10m
- Oslo - 2h 30m
Pris & installationstid
Bilen beräknas återlämnad inom
➔ h
Vid montering & kodning tillkommer
➔ Offert, kontakta oss här
Ange följande för att underlätta din förfrågan
- Bilmodell, tillverkningsår & regnr.
- 2-3 önskade datum med minst 10 dagars framförhållning.
Betalsätt & villkor
- Delbetalning
- Faktura
- Kortbetalning
Köpte denna till min 2013 Audi A4 med 177hk 2.0 tdi motor. (Quattro, manuell) Stickan var ca 7cm för lång. Drog loss det gula handtaget från Stickan, lödde Wire:n så den ej skulle fransa sig, Kapade, och trädde på handtaget igen med lite epoxy. Nu fungerar den som tänkt, Och passar under motorns plastkåpa.